ילדים ונוער

משולש הקסם כמצפן לחיים לצד הוראה מתקנת

הילדות אמורה להיות תקופה נפלאה ומאושרת אבל לא תמיד זה כך.
ההורות אמורה להיות תקופה מופלאה ומתגמלת אבל גם זה לא תמיד כך.

לצערנו הרב הרבה ילדים קמים בבוקר עם לב מלא בשמחה ובסקרנות ואז התמודדויות לא פשוטות בבית הספר, המקום אותו הם פוקדים מידי יום, מכבות את השמחה ואת הסקרנות ומעלות דמעות בעיניהם. יש פעמים שזה כי הילדים מתקשים ללמוד ומכאן מתפתחים פערים.
יש פעמים שהקושי הוא מבחינה חברתית ובלקיחת אחריות מה שמקשה את ההבנה איך הכל התחיל ואיך מתמודדים ומשפרים את המצב.

לפעמים קוראים לזה בעיות קשב וריכוז, היפראקטיבים, אינטלגנציה ריגשית נמוכה ועוד שמות כאלה ואחרים.

החדשות הטובות הן שלא משנה ההגדרה או הסיבה ועל איזה קושי היא מבוססת; על ידי בניית תוכנית המותאמת לכל אחד ואחת בצורה אישית ניתן לשפר, לעזור ולפתור את הקושי הזה.

בן היתר יש משולש שאנו קוראים לו משולש הקסם. משולש זה הוא משולש אשר מלמד כיצד לפעול באופן מועיל ואיך לקחת אחריות על החיים, אם כילדים ואם כמבוגרים. בעזרת שלושת הנושאים שבמשולש נלמד תקשורת נכונה ואת הכלים להצליח ללמוד בצורה נכונה ומועילה

כולנו יודעים שבשביל החיוך על הפנים של הילדים שלנו ועבור ההצלחה שלהם אנחנו מוכנים לעשות הכל. בעזרת הרכבת התוכנית האישית המותאמת במיוחד עבור כל ילד או ילדה לצד הכלים של משולש הקסם, נצליח להתמקם במקום חדש להצלחה בחיים.

היגיון

הרבה פעמים כאשר הילד טועה: שובר משהו או מסתבך בבית הספר, אנו אומרים לו לקחת אחריות. השאלה היא אחריות מהי? היכן לוקחים אותה

בכלי ההגיון נלמד מהי התנהלות הגיונית ומקדמת.
כיצד להבחין כי ההתנהגות שבחרנו היא אכן ההתנהגות המתאימה ומה לעשות במידה וטעינו. נלמד למה אנשים מצדיקים את מעשיהם ומתחילים לתרץ תירוצים ולהאשים אחרים. במפגשים אלו אלמד כלים פרקטים ופשוטים ליישום בחיים שבעזרתם משפרים את היכולת להבחין בין התנהגות מועילה להתנהגות מזיקה ולקריאה נכונה יותר של סיטואציות ומכאן לקיחת אחריות טובה יותר על כל חלק וחלק בחיים שלהם

תקשורת

כולנו יודעים כיצד לדבר, אבל לתקשר זה כבר סיפור אחר. איך מצליחים להגיע לכך שאנו מדברים ומקשיבים לנו. איך ללמוד להקשיב לאחר. איך להצליח לשמור את המחשבות שלנו בזמן הווה ולא לחלום בהקיץ וגם איך להיות נינוחים ורגועים בכל מצב. כל אלו דברים חשובים מאוד לכל אדם ולתלמידים בפרט. כמה מתסכל זה לחוש שלא שומעים אתכם או שלא מצליחים להתרכז? במסגרת כלי זה לומדים כיצד לשמור על ריכוז ומיקוד בלימודים ובמה שנאמר לי עכשיו וכיצד להסתדר טוב יותר עם חברים ומשפחה

ללמוד כיצד ללמוד

בבית הספר הילדים שלנו מקבלים המון ידע. השאלה היא האם הם יודעים כיצד לעבד אותו וכיצד להפיק ממנו את מה שהם צריכים. התשובה לכך היא לרוב לא. על מנת לדעת כיצד לטוס על אדם ללמוד להטיס מטוס. על מנת לנהוג מכונית על אדם ללמוד כיצד לנהוג בכדי לדעת כיצד ללמוד על האדם ללמוד כיצד ללמוד.

למעשה כל אדם שניגש ללמידה נתקל במחסומים, שהם לעין הבלתי מיומנת, מחסומים בלתי נראים. מחסומים אלו הם שמדליקים אצלו תגובות פיזיות ומנטליות אשר מתפרשות כהפרעות קשב וריכוז או קשיי למידה. במפגשים אישיים אלמד כיצד לזהות את המחסומים האלה וכיצד לטפל בהם ובכך נשפר את יכולת הלמידה.

מומחית להוראת לקויות למידה

בכל כיתה מידי יום יושבים מיטב המוחות בישראל.
הם הדור הבא שיוביל את המדינה שלנו והעתיד שלהם ושלנו מתחיל בדיוק שם, בכיתה

ילדים אלו הם המשאב הכי יקר של כולנו ועלינו כהורים וכמורים להתייחס לאליהם בהתאם.

המורה שבכיתה עושה כמיטב יכולתה ללמד ולהעשיר אותם בדרך הכי טובה שהיא מכירה. אך ממש כמו שיש שם 30 פרצופים שונים יש שם גם 30 מוחות שונים. לא עולה על הדעת כי אופן פניה אחד יתאים לכולם. כן, זה מתאים לרוב, אך לא מעט מהפעמים ילדים אשר דבר אחד לא מסתדר להם מפתחים פער שמידי יום ומידי שנה רק הולך וגדל

בעזרת שיעורי הוראה מתקנת בשילוב אימון אישי בשיטה הייחודית לי, הצלחתי להציל ילדים שהמערכת הרימה מהם ידיים. בעבודה מותאמת אישית, אני מובילה להצלחה הן בלימודים והן בשיפור של הדימוי והביטחון העצמי של הילד.

מעוניינים בפרטים נוספים?